Heb je hulp nodig?
Lees dan onze veelgestelde vragen.
Neem contact op met de servicedesk van deze shop via het contactformulier.
Jouw gekozen cadeau wordt 14 december verstuurd, mits voor 5 december besteld.
Neem je tijd om een keuze te maken uit het assortiment, je hebt tot 31 december 2025 de tijd.
Omdat het gaat om een geschenk is het niet mogelijk om credits bij te kopen.
Stond je vraag er niet bij en/of wil je meer informatie.
Lees dan hieronder onze faq.
INLOGGEN
Waarom kan ik niet inloggen?
Er zijn verschillende redenen waarom het inloggen niet lukt.
1. Het kan zijn dat jouw inloggegevens niet meer geldig zijn. Controleer in je mailbericht de geldigheid.
De webshop sluit op 31 januari 2026 om 23:59 uur.
2. Heb je een uitnodiging ontvangen via de mail? Log dan altijd in via de link die in die uitnodiging staat. Je logt dan automatisch in.
Wat moet ik doen als ik mijn inloggegevens kwijt ben?
Neem contact op met de servicedesk van deze shop via het contactformulier onder het kopje 'contact' in de menubalk. De servicedesk heeft je naam, e-mailadres en de naam van je werkgever nodig, vergeet deze gegevens niet dan kunnen we je sneller helpen. We controleren je gegevens bij jouw werkgever. Zodra dit bij jouw werkgever is gecontroleerd en geaccordeerd, ontvang je van ons nieuwe inloggegevens.
BESTELLEN
Hoe werkt het bestellen?
Het online bestellen van een cadeau is zeer eenvoudig. In een paar stappen heb je jouw keuze gemaakt:
- Log in op de speciale inlogcode van Van Oord.
- Klik op het cadeau van jouw keuze voor meer informatie en klik op ‘kies dit cadeau’.
- Voer vervolgens je naam en e-mailadres in op het formulier.
- Klik op ‘bevestig mijn keuze’. Je bestelling is gemaakt.
Kan ik uit meerdere cadeaus kiezen?
Je kunt maximaal kieze uit twee cadeaus.
Wat is de levertijd van mijn cadeau?
Wanneer jouw cadeau voor 5 december is gekozen, ontvang je je eindejaarsgeschenk voor 25 december 2025.
Krijg ik een orderbevestiging van mijn gemaakte keuze?
Je ontvangt automatisch een orderbevestiging per e-mail. Bewaar deze orderbevestiging goed. Het is eventueel mogelijk dat de bevestigingsmail in je spam inbox (ongewenste e-mail) terecht is gekomen. Controleer daarom je spam inbox op een bevestigingsmail van Van Oord.
Kan ik mijn keuze voor een donatie of giftcard wijzigen of ruilen?
Het is niet mogelijk om je keuze te wijzigen. Na een definitieve bestelling, worden je persoonlijke inloggegevens onbruikbaar. Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging van je definitieve keuze.
ASSORTIMENT
Hoe krijg ik meer informatie over een geselecteerd cadeau?
Selecteer het cadeau waar je meer informatie over wilt. Je krijgt direct alle beschikbare informatie. Mocht je meer informatie nodig hebben, neem dan contact op met de servicedesk van de webshop. Dit doe je door het contactformulier onder het kopje ‘contact’ in de menubalk in te vullen en te versturen. Vergeet daarbij niet je naam, e-mailadres en de naam van je werkgever te vermelden, dat versnelt de behandeling van jouw vraag.
SERVICE EN GARANTIE
Wat moet ik doen als ik een verkeerd cadeau heb ontvangen?
Heb je een ander cadeau ontvangen dan je volgens jouw orderbevestiging hebt besteld? Neem dan contact op met de servicedesk van de webshop. We zullen je klacht beoordelen en indien van toepassing, ontvang je van de servicedesk van de webshop een e-mail met de procedure. De servicedesk kun je bereiken via het formulier onder het kopje ‘contact’.
Op formulieren die voorzien zijn van volledige informatie (inclusief een duidelijke vraag, naam, e-mailadres en werkgever) reageren we binnen 24 uur en worden binnen 2 werkdagen verwerkt. Het kan zijn dat we niet direct een antwoord op je vraag hebben, omdat we soms afhankelijk zijn van derden (bijvoorbeeld een leverancier of jouw werkgever). In dat geval houden we je op de hoogte over de voortgang.
PRIVACY
Ik moet mijn persoonsgegevens opgeven tijdens het bestellen; wat gebeurt er met mijn gegevens?
Om jouw bestelling goed te kunnen leveren, vragen we je bij het plaatsen van de bestelling mogelijk om gegevens. Voor alle bestellingen vragen we je voor- en achternaam en een e-mailadres, of worden deze beschikbaar gesteld door je werkgever. De gegevens zullen uitsluitend worden gebruikt voor de verzending van het gekozen cadeau. Je ontvangt geen ‘reclame’ van ons en we zullen je gegevens niet aan derden verkopen of ter beschikking stellen. Na sluiting van de webshop zullen alle gegevens geanonimiseerd en vernietigd worden, conform de AVG wetgeving.
ANDERE VRAGEN
Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze servicedesk van de webshop via het contactformulier onder het kopje ‘contact’.
Is je vraag nog niet beantwoord?
Dagelijks staan onze medewerkers van deze giftshop klaar om jou van dienst te zijn. Indien je vragen hebt over de webshop of het cadeau dat je hebt gekozen, aarzel dan niet om deze aan de helpdesk van deze giftshop voor te leggen. Je kunt dit doen door het contactformulier op onze contactpagina in te vullen. We streven ernaar dat je binnen 48 uur een reactie van ons ontvangt.
Is je vraag nog niet beantwoord?
Dagelijks staan onze medewerkers van deze giftshop klaar om jou van dienst te zijn. Indien je vragen hebt over de webshop of het cadeau dat je hebt gekozen, aarzel dan niet om deze aan de helpdesk van deze giftshop voor te leggen. Je kunt dit doen door het contactformulier op onze contactpagina in te vullen. We streven ernaar dat je binnen 48 uur een reactie van ons ontvangt.
Naar contactpagina